sophiablanehogh.blogg.se

Torsdag!

Publicerad 2013-09-05 19:24:46 i Allmänt,

Nämen godkväll mina vänner!
 
Idag har jag varit på intervju för ett jobb på jobzone. Det var svårt att förstå vad kvinnan jag träffade sa. Hittills har jag förstått det mesta som norrmännen säger men idag fattade jag nog hälften av vad hon sa. Men vad ska man göra, bara och gilla läget ;)
 
Nu har jag krupit ner i sängen och tittar ifatt lite svensk tv- än så länge har vi inga tv-kanaler här men det verkar som att är på gång. Imorgon är det freedag och i helgen ska vi eventuellt åka till Ikea och kanske åker till Sverige och handlar lite.
 
Här är en glimt av floden Glomma som rinner förbi Auli.
 
hoppas att allt är bra hemma!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela