sophiablanehogh.blogg.se

Onsdag i Norge

Publicerad 2013-09-04 18:42:58 i Sophia,

Hej!

Alltså inte för att vara sådan men det är ganska skönt att inte jobba. Efter en hel sommars slit unnar jag mig lite ledighet med gott samvete. Men, nu är det ju så att jag Inte går runt och gör någonting.
Idag har jag varit på två intervjuer och har en till inbokad imorgon, får hoppas att det skördar frukt! :)

Förövrigt tycker jag om Norge. Alla jag träffat på är trevliga och hjälpsamma. Minus är väl möjligtvis att allt är dyrt men det visste jag ju redan innan så det är ingen överraskning direkt.

Annars händer det faktiskt inte så mycket, njuter av vår fina lägenhet och det känns som att det är precis här jag ska vara och ingen annanstans.

Ska hoppa in i duschen och sedan ska jag krypa ner i sängen och titta på någon bra film. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela