sophiablanehogh.blogg.se

Godmorgon!

Publicerad 2013-09-27 09:48:46 i Allmänt,

Hej!
 
Nu har jag precis vaknat. 9.30. Härligt start på helgen tycker jag!
Igår var en riktigt bra dag, jag skrev arbetskontrakt och ansökte om skattekort. Allt gick super! Och idag ska jag ta mig en tur till Lilleström där vår bil står på en bilbärgninsfirma. Mattias glömde kvar lite saker i bilen vid olyckan (typ som pass, som kan va bra att ha) så snäll som jag är får jag väl försöka att lokalisera bärgaren.
 
Här det höst är i alla fall. Det är kallt och frost på nätterna. Men nu bor vi ju norr över så det är bara att gilla läget I guess. Måste införskaffa lite bättre vantar och eventuellt en ny jacka om jag ska överleva den här vintern.
 
Imorgon ska vi tydligen ha tacokväll. 11 stycken hockeykillar kommer hit och ska äta mat. Förstår ni hur mycket köttfärs det kommer gå åt? Har meddelat Karlsson om att jag INTE tänker ta på mig ansvaret att steka all köttfärs.
 
NU: frukost, dusch, tåget.
 
Ha det.

Kommentarer

Postat av: /SG

Publicerad 2013-09-27 17:54:28

HAHAHA jag dör! Blev det 11 sen till slut, ni kommer behöva gå upp 9:30 för att bli klara framtills bjudningen! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela