sophiablanehogh.blogg.se

Viktigaste maskinen evvahh

Publicerad 2013-10-01 19:01:52 i Allmänt,

Hej!

Första arbetsdagen gjord. Det kändes bra men som alltid är man ju helt mör i huvudet av all information och nya intryck som infinner sig under dagen.

Hursomhelst, det första jag fick presenterat för mig var den viktigaste maskinen på hela bygget: kaffemaskinen. Fick en jättefin mugg och allt. Det var himla kul att se reaktionen när jag berättade att jag inte drack kaffe. Hähä...

Förövrigt för er som undrar så är mitt arbete att kontrollera och bekräfta ordrar typ och det väl inte alltför avancerat känner jag.




nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen för jag sov otroligt dåligt inatt samt att det nu mer blir tidigare mornar om man nu säger så. 05.15 ringer klockan! 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela