sophiablanehogh.blogg.se

Ooooslooooo

Publicerad 2013-10-12 19:55:50 i Allmänt,

Hej!

Idag jag varit i Oslo och käkat go-lunch med Sofia som varit i Norge över helgen och oj så mysigt vi hade! Jag och Sofia har ju inte känt varandra så jättelänge men vi har klickat otroligt bra de gånger vi har träffats och nu har vi upptäckt att vi har ännu mer gemensamt. Wow vad häftigt det är när man träffar en sådan likasinnad människa! Tur att Elin bjöd oss på samma fest i början av sommaren :)



Passade även på att handla lite nya kläder. Igen. Kan inte låta bli men till och med Mattias sa senast idag att jag hade lite kläder i garderoben, så då gör det väl inget att jag fyller på den lite. Eller? Men hittade tre mysiga vintertröjor. Mina kollegor sa i veckan att snön kan komma närsomhelst nu och det är Kanske inget som jag är jättepepp på. 

Nu väntar jag på Mattias för han ska göra mat. På helgerna släpper jag all matlagning och överlåter hushållsysslor till mannen i huset :) själv har jag hällt upp ett glas rödvin och krupit ner i soffan.

Fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela