sophiablanehogh.blogg.se

Inget bröllop här inte

Publicerad 2013-10-13 09:19:02 i Allmänt,

Igår utspelade sig följande scenario:

Vi låg i sängen och lyssnade igenom våra Spotify listor. Tillslut kom det en låt som jag iallafall alltid har tänkt att jag vill ha på mitt bröllop den dagen vi gifter oss. Detta informerade jag om och jag vet ärligt talat inte vad jag hade förväntat mig men hade tänkt mig någon sorts positiv reaktion, typ;"den var fin" eller alternativt "klart vi ska ha den sången". Vad reaktionen blev? 

"Då ska inte jag komma på det bröllopet  iaf." 

......

......

......

Skönt att killen är ärlig, men den här diskussionen får Vi nog återkomma med  vid ett senare tillfälle, 


nu: Godmorgon söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela