sophiablanehogh.blogg.se

Torsdag och snart helg igen!

Publicerad 2013-03-07 07:42:25 i Sophia,

Hej!

Vad händer? Jag har haft fullt upp med examensarbete, as usual så att säga. Idag har vi seminarium då vi får reda på hur vi ligger till i processen- kan bli intressant. Tror ändå vi ligger bra till- men vi får se som sagt.

Imorgon ska vi eventuellt åka till lager 157 och på lördag blir det Jönköping för trevligt sällskap och Mello. Riktigt skoj ska det bli!

Annars är jag inte så mycket i Skövde längre. Är i ärlighetens namn bara där någon gång i veckan för att hämta mer kläder och gå på obligatoriska saker som rör exjobbet. Skönt att slippa det ständiga snicksnacket och framförallt härligt att spendera med tid med Mattias. Då mår jag bra! Så varför vara på ett ställe där man inte mår så bra lixom?

Ska försöka göra mig iordning nu och ta mig till Skövde.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela