sophiablanehogh.blogg.se

tjenare mannen.

Publicerad 2013-01-17 21:38:02 i Allmänt,

Tjeeena.
 
Många nya läsare här ser jag. Trevligt! Vilka är ni?
 
Idag har varit en bitter dag. Började med 3 timmar jobb (lagom roande när det är så kallt ute, känns inte alls okej) och sedan åkte jag hem och sov två timmar innan jag försökte ta tag i mig själv och göra nått vettigt. Jag ägnade ungefär 45 minuter åt skolarbete sedan satte jag igång att packa. Så nu är jag här, nedkrupen i Mattias säng och väntar på bättre tider. Nä, skämt å sido - vänta på bättre tider var väl att ta i, det är väl rätt bra ändå. Man kan faktiskt inte vara på topp all the time.
 
Just nu händer det faktiskt inte speciellt mycket kul i mitt liv. Jag håller mig mest för mig själv (rätt gött ändå). Förtillfället hinner jag inte med att träffa typ någon förutom Kristin. Men gud vad kul vi har, vi kommer nog absolut inte få några problem med att skriva exjobbet, vi är så himla lika! Perfekt kombo! Lovely. Idag har vi fått reda på vem som blir vår handledare och i ärlighetens namn hade vi nog redan räknat med att få honom med tanke på det ämnet vi har läst  och nu när det har sjunkit in lite känns det rätt okej! Kommer nog bli bra det här.
 
Ska krypa ner under täcket ordentligt och kolla på film och vänta på att Karlsson kommer hem. Godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela