sophiablanehogh.blogg.se

Tidigt gympass och mentorsträff

Publicerad 2013-01-23 20:53:51 i Sophia,

Woppa!

Kom precis hem från en mentorsträff, väldigt givande denna gång! Idag var det genomgång av cv som gällde och det visade sig vara ganska bra! Lite finjustering bara.

Min mentor ställde en väldigt bra fråga: vad vill du verkligen göra?
Eeeeh... Alltså det är så himla svårt att svara på denna frågan eftersom jag inte vet. Det är väldigt frustrerande! Men det finns faktiskt lite planer men jag känner att jag kanske inte ska dela med mig om det till allmänheten än, eftersom vi är i diskussionsfas fortfarande. När jag säger vi menar jag mig och Mattias. Vi har iallafall massa spännande på gång! Kan säga som såhär... Längtar till Hösten och framför allt till våren!!

Dags att försöka sova. Men ville förövrigt säga tack till alla mina vänner som som alltid är då himla awsome!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela