sophiablanehogh.blogg.se

Tagga träning!!

Publicerad 2013-01-28 17:15:03 i Sophia,

Hej hej!

Måndagen började tidigt, 6.15 ringde klockan. Bara att dra sig upp och sätta sig i bilen för att åka mot Skövde.

Handledning i exjobbet idag, gick bra! Mkt skönt måste jag säga. Annars har vi bara pluggat och sedan lagade jag matlådor som räcker iallafall halva veckan.

Håller förtillfället på att tagga träning. 1 timmes spinning står på schemat - ska försöka hinna med träning 5 dagar den här veckan. Skönt att alla festligheter är över för ett tag, då kan jag fokusera på mat och träning 100%! Mitt problem är att jag är för otålig för att det inte händer något drastiskt på typ en vecka även om jag vet att det tar längre tid än så. Men har hållit koll på energiintag sen 1/1 och nu nästan en månad senare kan jag tala om att vågen börjar bli min vän!

Ska fortsätta att dona inför träningen, ha det så fint!


Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2013-01-28 21:32:14

Fin blogg! Svaren på min frågestund uppe nu, så kolla gärna! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela