sophiablanehogh.blogg.se

Sängläge 2.0

Publicerad 2013-01-29 16:19:00 i Allmänt,

God eftermiddag!

Ser i min statistik att det är rätt mycket trafik in på min blogg nu, vad trevligt! Vilka är ni?

Förmiddagen spenderades på ett seminarium, helt ärligt gick tiden ganska sakta. Eftermiddagen har bestått av lite exjobb-plugg och sedan en fikastund med världens finaste Felicia. Tack för en mysig fikastund!

Nu har jag intagit sängläge med datorn på magen och tv:n i bakgrunden, jag ska försöka knåpa ihop lite mer text inför inlämningen som är imorgon. Ni får förlåta mig, men det blir rätt mycket pluggsnack här inne men jag gör ju inget annat på dagarna så uppdateringarna får lov att blir väl lite halvtråkiga.

På tal om andra tråkiga saker, huuur trist är inte vädret ute på en skala? Blir ju deprimerad bara man tittar ut, ännu värre när man tvingas ta sig ut i detta grådaskiga väder. Gud vad jag längtar till sommaren - Turkiet och Alanya kommer bli awsome!

För övrigt håller vi (jag mest förtillfälet) på att styra upp planerna kring hösten och det kommer bli så himla bra!! Kommer berätta mer om det när vissa saker känns mer spikat. Men kan berätta såhär långt: nästa år, vid den här tiden kommer jag och Mattias inte befinna oss inom Sveriges gränser! Nu blev ni nyfikna va?

Well, åter till uppsatsskrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela