sophiablanehogh.blogg.se

Sämre dagar har man ju haft.

Publicerad 2013-01-15 16:16:57 i Allmänt, Sophia,

 
What´s up?
 
Sitter här och funderar på om jag orkar ta på mig anständiga kläder och kanske bege mig upp till stan. Det kliar lite i shoppingfingrarna och jag fyller faktiskt år snart- funderar på att unna mig något trevligt!

Idag var jag på föreläsning 8-10 sedan traskade jag hem och har mer eller mindre slipat på mitt cv sen dess. Har fått proffs-hjälp av Madde vilket resulterat till ett sylvasst CV och personligt brev. Det ni! Registrerade mig på Manpowers hemsida igår och idag kontaktade de mig för jobb. AWSOME. Dock tackade jag nej till det jobbet för jag hinner inte direkt arbeta mer än jag redan gör. Trevligt för självförtroendet dock!
 
Längtar till helgen. Hoppas veckan går fort!
 
Dags att ta mig ut i snöstormen.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela