sophiablanehogh.blogg.se

Fredag fredag fredag

Publicerad 2013-01-11 09:20:00 i Allmänt,

 
 
Tjenamors!
 
Fredag idag. Sista dagen att hetsplugga innan tentan imorgon. Har blandade känslor inför den- ena stunden känner jag mig urlugnt och nästa stund har jag världens panik! Hepp hepp...bara att hoppas att karman är med mig och alla andra imorgon och att tentan påminner om de övningstentor vi fått tillgång till.
 
Mitt i allt hetsplugg ska jag försöka att ta mig till gymmet och få utlopp för lite energi för jag får så himlans ont i kroppen när jag sitter still såhär länge som man gör när det är tentaperiod. Har knappt rört mig någonting den här veckan. Var ute på PW/joggade i onsdags och det vart gynnsamt för både kropp och själ!  Verkar som att Mattias har börjat planera vår SPA-weekend nu vilket känns jäkligt gött när det är så dystert ute. Längtar tills den här veckan är över, ska bli så himla skönt!
 
 
 
Nu får jag nog försöka ta tag i mig själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela