sophiablanehogh.blogg.se

Första inlägget!

Publicerad 2013-01-06 21:57:58 i Allmänt,

Hej på er!
 
Första inlägget i den här bloggen! Inte direkt första bloggen som har existerat för min del.  Varje blogg har på sitt sätt representerat en del av mitt liv och nu är det helt enkelt dags för nästa kapitel som innebär examen, steget ut i vuxenvärlden och jakten på jobb!  Kommer bli en spännande tid.
 
Det känns helt otroligt att det endast är en termin kvar på min utbildning (!!!!) och snart är det dags för att ta klivet ur i vuxenvärlden. Jag har lite lätt blandade känslor inför det, men det löser sig nog! I skrivandets stund befinner jag mig hos Mattias- jag trivs så bra här, räknar ner dagarna tills jag kan säga upp lägenheten i Skövde och att vi ska skaffa oss ett liv tillsammans igen. Vart vi tar vägen är ännu inte bestämt men det blir nog en bit bort från slätta (om jag får bestämma), men det beror helt på vart jobben finns när examen är avklarad.
 
 Nästa lördag är det dags för en riktig megatenta så resten av veckan ska spenderas med näsan i böckerna. Typ. Har även planer på att träna så mycket som möjligt!  Det finns nämnligen ett litet projekt på gång angående träningen men mer om det en annan gång.
 
 
Dags att återgå till till dagens höjdpunkt - filmmys!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: /SG.

Publicerad 2013-01-07 08:50:15

Go Fia! Jag ser fram emot att följa ditt nya liv både här och live! Bamsekram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela