sophiablanehogh.blogg.se

Fintorsdag

Publicerad 2013-01-10 15:55:08 i Allmänt,

Hej hopp
 
Idag har jag gjort allting förutom att plugga vilket kanske inte är så strategiskt såhär två dagar innan tenta, men det innebär att jag får sitte uppe inatt istället. Borde inte bli några problem eftersom jag sovit hela eftermiddagen!
 
I förmiddags blev det frukostdejt med Felicia och Marika, vilket jag verkligen behövde- positiv energi är aldrig fel! Dessutom gick vi en runda på stan innan jag tog mig hemåt igen. Håller på att bli sjuk tror jag, det kliar i både öronen och halsen och det sista jag behöver är en rejäl förkylning tills på lördag. Vore awsome om det kunde vänta med att bryta ut tills efter tentan!
 
Dags att sätta tänderna i plugget!
 
Hej så länge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela