sophiablanehogh.blogg.se

Efterlyses: Ett stycke motivation, tack!

Publicerad 2013-01-08 17:32:52 i Sophia,


Woooooppa!

Sitter här och försöker veeeerkligen hitta den där stackars motivationen. Jag beundrar alla som kan sitta långa dagar och långt in på nätterna! Tyvärr funkar inte jag så men brukar vara ganska effektiv när jag väl har motivation och lust till att plugga- men så är inte fallet nu!

För övrigt fattar jag inte riktigt vad som har hänt i min lägenhet, det är nämligen så jäkla kallt här! Även fast elementet är glödhett så är resten av lägenheten svinkall...någon som har samma problem? Jag är inget stort fan av kyla faktiskt.

Dags att återgå till att leta efter motivationen. Åh vad jag längtar efter helg nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela