sophiablanehogh.blogg.se

Då har tåget börjat rulla som jag brukar säga! (?)

Publicerad 2013-01-14 20:43:33 i Allmänt,

Woooppa!
 
Idag körde alltså examensarbetet igång - helt galet ju! VAD ÄR DET SOM HÄNDER?
 
Segt med föreläsningar dock. Inget nytt direkt - de försöker skrämma upp oss och säga att det här är det värsta (och det bästa) vi kommer göra under hela utbildningen. Men med både externredovisning och SEAB (ekonomistyrning) i bakfickan känns det som att detta kommer bli en piece of cake. Eller kanske inte. Har ju dock endel vänner som faktiskt slet som djur förra året så egentligen vet jag ju vad vi har att vänta. Skönt att Kristin och jag är av samma skrot och korn . aldrig varit osams! Men det kanske kommer nu...vår vänskap kommer kanske sättas på hårdprov nu höhö.
 
Happ. Annars har mina planer blivit lite förstörda idag. Tänkte åka tillbaka till Mattias vid onsdag lunch men det kan jag glömma med tanke på vilka aptajta deadlines de satt. På fredag ska jag ha kalas, så jag måste förbereda endel - har dock ingen aaaning om hur jag ska hinna det här nu. Tur att Mattias och svärmor hjälper mig med tårtbakning och dyligt. Tack snälla ni!
 
Nä vafasiken, måste skriva ihop en sida till första inlämningen på Onsdag redan (ja men ni förstår ju?!) sedan ska jag försöka se om man kanske kan få besök av Herr Blund. Sjukt trött, gick upp göööörtidigt bara för vi skulle kolla på en Johan Falk film innan jag drog tillbaka till Skövde.
 
Ha det fint mina vänner.
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela