sophiablanehogh.blogg.se

Vilthamburgare och annat gott

Publicerad 2013-02-03 21:30:00 i Allmänt,

Äntligen kväll.
 
Som jag har längtat efter att få gå och lägga mig, har verkligen inte känt mig i form överhuvudtaget idag. Grinighet och surhet från bådas sida är ju aldrig en lyckad kombo- men nu är vi sams höhö.
 
Hursomhelst, vi har hunnit med att vara i Skara en sväng och nu ikväll fixade Karlsson vilthamburgare med klyftpotatis och ja, det är sant - det smakade precis lika gott som det låter!
 
Imorgon måste jag dra tillbaka till Skövde tiiidigt så jag hinner med att förbereda lite inför handledningsmötet runt lunch. Kristin små änglar har blivit sjuka så jag får försöka styra upp det här på egen hand imorgon, men det ska nog gå bra. Hm, på onsdag är första delinlämningen på Exjobbet så det blir nog inte så mycket till liv fram tills dess. Måste försöka vara mer diciplinerad när det gäller träning den här veckan dock. Förra veckans styrkepass resulterade dock i störd träningsvärk som höll i sig ända till helgen.
 
Nu ska jag sova, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela