sophiablanehogh.blogg.se

Vann Spa Hotell och Konferens

Publicerad 2013-02-17 19:52:03 i Allmänt, Sophia,

Hej!
 
Söndag kväll och helt utslagen ligger jag här i Mattias soffa. Helgen har varit fantastisk. I torsdags firade vi alla hjärtans dag med att rulla iväg mot Jönköping och käka Jensen´s. Sedan vålsgästade vi S&N en sväng, vart ju tvungen att se hur nya lyan ser ut!
 
Fredag lunch drog vi till Vann Spa som ligger utanför Lysekil för att spendera en eftermiddag/kväll/morgon på deras anläggning. Gud vad fantastisk underbart det var! Vi hade bokat in varsin helkroppsmassage vilket var alldeles ljuvligt. Sedan spenderade vi mest tid med att bara vara, bada i varma pooler, äta god mat och sova. Vaknade upp ganska tidigt och utvilade och begav oss till en frukostbuffé som kunde varit bättre. Men det är svårt att få allt här i livet! Hursomhelst, brummade hemåt, och la oss och sov två timmar- vi var tröttare efter att varit på spa än innan vi kom dit. Hursomhelst, Tack för den fantastiskt uppskattade 25-års presenten!
 
 
 
Förut spenderade jag ett par trevliga timmar med S. Det är så himla underbart att ha så fina vänner. Ibland måste man stanna upp och faktiskt göra sig påmind om att det finns underbara människor runt omkring en, men att det ibland är lätt att ta saker och ting för givet.
 
 
Snart är det en ny vecka med nya tag. Massor med jobb har jag framför mig då jag har endel (harkel harkel) att ta igen sedan förra veckan då motivationen verkligen inte var på topp.
 
Tack för en fantastisk helg.
/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela