sophiablanehogh.blogg.se

Måndag all day long

Publicerad 2013-02-11 17:48:35 i Allmänt,

 
Hej babes.
 
Hur mår ni? Jag mår väl under omständigheterna bra. Vaknade dock 4.30 i morses och kunde inte somna om så förhoppningsvis somnar jag tidigt ikväll så att jag kan sova ifatt lite. Imorgon väntar jobb! Lyckades byta mitt pass på torsdag till onsdag istället vilket innebär att jag kan åka till Mattias redan på onsdag kväll. Den här veckan kommer bli awsome- på alla hjärtans dag drar vi och käkar på mysig restaurang och på fredag åker vi till Vann Spa (min 25 årspresent)! Mm Mm Mm.
 
Helgen var riktigt trevlig-massa fint folk och vi fick rastat dansbenen på Boggan.
 
Snart planerar jag att släppa en lite nyhet också (har kanske sagt det i typ en månad nu), några av er vet om det men jag vill inte avslöja fööör mycket förens allt är klart. Men det kommer ske en förändring i mitt och Mattias liv. En nystart så att säga.
 
 
 
Nog för idag mina vänner.
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela