sophiablanehogh.blogg.se

Management freakin tentan

Publicerad 2013-02-04 21:37:13 i Sophia,

God kväll mina vänner.

Idag har varit en ganska produktiv dag, iallafall i exjobb skrivandet, vi får väl se hur bra det är i slutet av veckan.

Annars kan jag meddela att jag mot alla odds och genom ett mirakel fick godkänt på management tentan! Jag har gått runt i en euroforibubbla hela eftermiddagen, så himla skönt att den är avklarad. Efter att tentan var skriven för tre veckor sedan kände jag att det inte alla gick vägen, den var skitsvår och jag hade ställt in mig på omtenta. Men det slipper jag och det är ju skönt!

Nu ligger jag och kollar på det okända, har tänt alla lampor i hela lägenheten haha. Men men! Får väl se om jag vågar lägga mig sen.

Imorgon blev jag inringd på jobb vilket inte känns så roligt nu när första deadlinen för delinlämning 1 står för dörren. Men vad gör man!

Godnatt godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela