sophiablanehogh.blogg.se

Längtan.

Publicerad 2013-02-26 20:36:28 i Allmänt,

Hejsan!
 
Idag sken solen så fint, men fick jag njuta något av det? Svar Nej. Har suttit uppkurad i sängen med datorn i knät och analyserat diverse litteratur.
Alltså mina vänner, är så himla trött på Skövde nu. Verkligen! TA MIG HÄRIFRÅÅÅÅÅN. Hursomhelst, bara några månader kvar nu! Jag längtar så jag nästan dör tills hösten. Nystart.
 
Annars var jag på stan en sväng, tänkte spendera pengar på kläder- blev dock inget shoppande för det fanns ju inget snyggt?! Himla störigt. Gled bort till Willys och handlade mat istället.
 
Jag ska faktiskt gå och lägga mig redan nu- kolla serier och vänta på att dagen ska ta slut.
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela