sophiablanehogh.blogg.se

Bad updates I know

Publicerad 2013-02-25 19:46:25 i Allmänt,

Tjoho!
 
Sjukt dålig uppdatering här  - sorry för det. Har inte hänt så mycket intressant sen senast egentligen. Exjobbet snurrar i huvudet. Valde att inte festa  i helgen som 99.9 % tydligen gjorde i lördags, men jag orkade helt enkelt inte. Helt slut i kroppen och huvudet och jag orkade helt enkelt inte vara bakis, så jag beslutade mig för att stanna hos Mattias istället. Mattias var dock på lagfest så jag hade lite kvalitetstid med Sandra istället.
 
Hursomheeeelst. Är tillbaka i S-town nu, inte helt lycklig över det kanske. Men snart är det helg igen, har hur mycket som helst att göra med examensarbetet. SNART är vi klara. Bara att hålla ut nu!
 
Känner mig lite stressad inför sommaren- vill verkligen ha ett bra sommarjobb den här sommaren nu! Hade varit awsome. Men får hjälp med cv och personligt brev vilket är kanon, inte helt lätt det där. Jag längtar tills sommaren är över för då blir det nystart i en annan stad, ett annat land. SÅ. SKÖNT.
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på täcket tills det är läggdags, helt slut efter en dag med plugg.
 
Puss mina vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela